Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, September 2, 2010

i'm back!!!!!!!

mak aiiii... lama betul rsnya tak jenguk blog ni... habuk sana sini siap kena vacuum lagi... he3... tu arr asyik sibuk ngan Fb je.. dah tak ingat umah lama ni.. ok.. so far alhamdulillah... aku and family happy eventho duduk berjauhan antara 1 sama lain... insyaAllh selagi ada kudrat dan rezeki, aku akan cuba balik kuantan setiap minggu... kesian kat anak2 dan bapak anak kan... hik3

oh yer.... walaupun dh terlambat tp nak cakap jugak... SELAMAT BERPUASA semua!!!!! and dah tak lama dah pun kita nak beraya.. preparation for raya... biasa2 aje... yg lebihnya utk anak2... mak dan bapak anak ni ala2 kadar saje... tema tahun ni mcm last year gak... hijau... tatau le kenapa aku ni suka sgt ngan kaler hijau.. padahal hakikatnya kurang suka... tp dh terbeli baju warna hijau... jd pakai je laa nanti...
cite pasal anak2 ni.... haaa... haziq sekarang dah masuk 8 bulan... dah ada gigi 2... dah boleh merayap sana sini... cuma x merangkak je lagi... perhaps it may seems that his development stage is little bit slow... but for me... its ok... as long as he can move around... gives response to others... setiap budak2 ni tak sama cara pembesaran diaorang... so let it be naturally... x kan nak paksa anak plak kan... lgpun aku tak rs masalah ni terlalu serius.... :)... ok.. untuk tatapan kawan2.... ni ada satu video haziq.... he3... dah besar anak ummi... kesian asyik kena tinggal :(

rasa-rasanya... sepanjang duduk di KL ni... aku cuma bermasalah ngan nia je... mungkin sbb dia agak rapat ngan aku... so, susah la sket bila berjauhan cam ni.... selalu tanya bila nak balik... sayang nia ke... x sayang nia ke.... adehhhh!!!! ummi sayang anak2 ummi.... rindu ni x payah cakap laaa... tp, demi tugas, terpaksa la kan... insyaAllah ada rezeki aku nak jugak mintak tukar ke Kuantan... biasanya kalau weekend aku x boleh balik... mr hubby akan turun ke kl bawak anak2... aku ni dah rasa mcm KL-Ktn tu cam Ktn-Balok je... jumaat ptg balik Kuantan... subuh isnin (3.30am) dh bertolak balik KL semula... mcm tu la hidup setiap minggu... hari isnin adalah hari mengantuk sedunia kat ofis... hurmmmm... bila laa keadaan ni nak berakhir... :(
oklah... next time laa kita sambung cite sedih ni.... tatau bila pulakkan.... hehehe.... opsss..... SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua muslimin dan muslimat di mana jua anda berada... Mohon Maaf Zahir & Batin....

No comments: