Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 12, 2010

Holaaaa semua!!!! Ini hari saya mau bagitau apa yang saya idam-idamkan semenjak 2menjak ni... Bukan untuk saya yerrr... tapi untuk anak dara saya yang di rumah tu!!! Hehehe... Darlinggg, cuba2 le jenguk blog ni yer kalau mau tau apa yang saya idamkan sesangat tuh! Ok... kasi suspen sket.... (sila bayangkan muzik suspen... tung tang tung tang!!! hehehe )
Dengan ini saya dengan bangganya... ingin memperkenalkan abang hensem segak bergaya >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


taaarrrraaaaaaaaa!!!!!!!!
MR. RECARO YOUNG SPORT CHILD SEAT
Is it ok my dear??? Price range between RM1.4k - RM1.8k (sales prices)! Very worth it to buy coz it can be used for any kids from 1yr - up to 12years old. Huh!!! agaknya kalau dibeli, sampai lunyai la boleh guna... Ermmm, kalau ada rezeki lebih jangan lupa belikan ni ek! Sian Dania.... sakit pinggang2 duduk kat belakang.. Nak tido pun susah... hehehe... Fikir jangan tak fikir...

No comments: