Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 24, 2009

New Gadget

Yeeeehaaaa..... setelah berbulan-bulan menanggung sebak di dada dan derita sengsara angkara handphoneku yang tersayang merajuk dan buat perangai kerana sudah bosan bertuankan aku.... Maka, dengan setulus ikhlas aku memaksa diriku untuk bertukar kepada hp yang baru.... hehehe.... Tu laaa... sape suruh buat perangai... dahkan nak kena tinggal. Silap2 masuk dalam tong sampah lepas ni... tapi tak kot... walaupun muka dan tubuhmu compang-camping angkara perbuatanku... namun tetap kau ku simpan di dalam muzium harta redakku... :P kerna ini adalah pemberian hubby masa besdayku hampir 3 tahun yg lalu.. harus ku simpan sbg menghargai.
Ye sekian pembaca blogku... hari ni dengan rasminya aku tukar hpku yang lama dengan yang baru. Memandangkan aku ni tak de la minat sangat pun dengan hp... so, aku cari yang biasa2 aje... Asal aku boleh hantar msg (sms) - mms tak pasti sbb tak tau selama ni aku register ke tak... hehehe... and aku boleh terima dan buat panggilan, cukup leee... bukannya superwoman pun nak pakai yang canggih2. Tambah2 fulusnya ngak mengijinkan! hemmm... itu le yg sebenornya:). Gaji tak dapat lagi!
A big thanks to mr husband sebab tolong belikan hp yang baru buat isterinya yang CUMA sorang ni jeee.... :) Berapa pun harganya, tetap ku terima dengan hati yang terbuka... terima kasih sesangat2 ye anje... So, dengan rasminya hari ni berlakulah pengambilalihan kuasa handphone dari Nokia 6131 kepada Nokia 7610 Supernova. Agaknya boleh tak bertahan sehingga 3 tahun lagi?
nokia 6131.. after almost 3yrs

nokia 7610 supernova

No comments: